středa 14. března 2018

11 ...

Bylo 13. března 2007, krásný jarní den, já měla ještě 15dní do termínu porodu. Vyprala jsem prádlo, pověsila, s manželem jsme oseli zahradu a odpoledne šli na procházku. Po procházce jsme šli posbírat suché prádlo a mně praskla voda a dál se nic. Trvalo to téměř 24 hodin, než jsme si mohli pochovat našeho Martínka. Jako by to bylo nedávno a už je to velký kluk s prvními náznaky puberty (záchvaty smíchu téměř všemu). Je na něj spoleh, dokáže se postarat o mladší bratry, rád se mi motá u vaření. Miluje fotbal, který aktivně hraje. Školou proplouvá na výbornou, sám říká, že se musí dobře učit, protože ruce má obě levé :). Jeho velkou zálibou jsou čísla a různé statistiky, obzváště ty sportovní. Na otázku známého, kdy se vlastně narodil, odpověděl - 14. března 2007 v 16:04 a tak je to vždy, vše úplně přesně. Slovo pořádek mu ale moc neříká, aktovku a pokoj si uklízí jen pod pohrůžkou :). Jo a teď si nechává růst dlouhé vlasy a všude mu pěkně trčí :)
Narozeniny jsme slavili o víkendu, bylo nádherně a my je mohli po dlouhé době slavit venku a grilovat, první letošní grilovačka. Lítala jsem kolem hostů a dětí a úplně zapomněla fotit, ale to nejdůležitější - oslavence jsem blikla.




 Děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře.

2 komentáře:

  1. Oslávencovi k narodeninám prajem všetko dobré ... Nech mu to aj naďalej tak dobre myslí a športuje ... a samozrejme zdravie ... to je najdôležitejšie ... :) Musela som sa pousmiať ako si nám ho tu podrobne predstavila ... aj s tou ľavorukosťou :) ... Betka, užívaj si tieto krásne chvíle ... L.

    OdpovědětVymazat