středa 17. května 2017

Zahradničíme ...

..., tak nějak každý po svém. Někdo pěkně na dečce a jiný holt s motykou v ruce. Poté, co nám v uplynulých dnech několikrát řádně zapršelo, stala se z užitkové zahrádky doslova zelená džungle. Takže, co sem nepatří, honem pryč. Navíc je už nejvyšší čas zbavit terasu sazenic rajčat, paprik, lilků atd., aby mohly přenechat své místo letničkám :). S chutí hotovo a už je téměř hotovo. Letos mi manžel, z toho co dům dal, vyrobil pařeník. Žádná designová hitovka to není, ale ředkvičky a saláty  sklízíme už dlouho. Mohli jsme mít už také kedlubny, ale s největší pravděpodobností mi paní prodala místo sazenic kedluben asi květáky. Tak teď rozpichávám naše sazeničky a na kedlubny si budeme muset ještě počkat.
Také už je červená první jahůdka, kluci kolem ní chodí už dva dny a dnes, jak přijdou ze školy, mají povoleno ji utrhnout. Jsem zvědavá, jak se o ni podělí.
 Radost mi dělá i bylinkový koutek. K mátě, libečku, pažitce, oreganu a meduňce jsem letos přikoupila šalvěj. Vše se má čile k světu.






  Užívejte krásných slunečných dnů.

4 komentáře:

  1. Betka, máš to nádherné, klobúk dole pred tebou, všetko skvelo stíhaš!
    Drobec je rozkošný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, ale naštěstí na to nejsem sama. Můj manžel je zdatný pomocník :).
      Přeju krásné dny.

      Vymazat
  2. Betka, záhradku máš teda riadne veľkú. Rešpekt ako to všetko stíhaš pri detičkách. A parenisko vyzerá veľmi dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, většinou to u nás tak nějak pěkně plyne a je čas na práci, ale samozřejmě jsou taky dny, kdy jedu na doraz. Ale, co bych pro ty moje miláčky neudělala. Navíc vrtání v hlíně je můj relax.
      Měj se hezky.

      Vymazat