pondělí 26. ledna 2015

Míša řezy

Dnes přidávám osvědčený recept z maminčiny sbírky, i my ho jako děti měly rády a mí synáčkové taktéž. Včera upečeno a dnes už téměř snězeno :)




 Budete potřebovat:

Na korpus
6 vajec
6 lžic moučkového cukru
1 1/2 lžíce oleje
5 lžic polohrubé mouky
3 lžíce kakaa
1/2 prášku do pečiva

Krém
20 dkg moučkového cukru (já dávám od oka)
25 dkg másla
50 dkg tvarohu
Poleva
rozpustit kvalitní čokoládu



Postup:

V míse třeme do pěny žloutky s cukrem, pak přidáme olej a znovu třeme. Poté přimícháme mouku smíchanou s práškem do pečiva, kakao a nakonec jemně vmícháme sníh z bílků.
Upečený a vychladlý korpus potřeme tvarohovou náplní a zalijeme čokoládou.

  



Dobrou chuť

3 komentáře:

  1. Míša řezy miluju a taky už jsem je dlouho nedělala. Tak děkuji za připomenutí:-) Moc bych prosila o recept na ten chlebík z podmáslí. Děkuji a přeji hezký den Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám ho mezi recepty hned na začátku. Akorát tentokrát jsem do něj nedávala cibulku a kynul v oválné ošatce :). Bětka

      Vymazat
    2. No vidíš to, já na něj zapomněla:-) Díky papa

      Vymazat